Thursday, March 3, 2011

abc + cool blog =sakit!

even mengaduh lidah sudah bengkak.

even orang dah tegur, sore nak ilang eh?

even diri rasa penat kena jerit2 bila cakap.

even hidung sukar nak sedut udara.

abc tetap ikut+join akak2 pegi jejalan ke JJ. ^^v

teringat jugak stok makanan yang sudah habes (siap mintak biskut kat rumate,hehehe)

+++

cblog

ni la sebenarnya tujuan akak2 tu ke JJ.

gila sungguh diorang dengan makanan tersebut.

aiyoo!

abc pun ‘ter’beli jugak. sebabbbbb… (alasan utk tidak kena marah!) penat + dahaga tunggu diorang pilih kasut..

tengah sale katakan…

memang comel2 kasutnye.. huhuhu teringat fulus ku sudah kering sahaja!

+++

kepala pening sebab minum ABC blog.. bukan blog abc ni.. tapi sejenis cool blog jugak.. huhuhu pening sebab sejuk dan manis gila!!!

pape pun,, takleh lawan ABC pekan rabu! perghhhh!!

 

+++

nak fikir LI yang memeningkan. aiyoo.

2 comments:

aqmar said...

sdapakn cool blog ni???
lma xpekena secawan.. :D

akubersamaCahya said...

boleh la.. tapi aku tak bapa gemar sgt. =)