Tuesday, January 18, 2011

windu nak peluk pakwe shaye!!

tajuk entri yang hegeh.^^

my pakwe for now is my blog. hehehe. miss my blog.. muah-muah-muah.

boleh kan bercinta dengan blog?

+++

love_origami_1024x768

hati saya tak dilukai bila besama cinta dulu^^ abc yang lukakan hati dia. sori ye.

abc tak matang dalam bercinta.

=)

apa yang perlu bila bercinta?

adakah cinta itu perlu?

abc baru saja baca status kawan dekat fb. he need love. yup! every single person do need a love. tanpa cinta kita bukan lah sesiapa. betul! tapi CINTA DARI ALLAH.

abc tak dapat bayang kalau hidup abc kat dunia tanpa cinta dari Allah swt. merana. sunyi. terseksa. Ya Allah. takutnye. sekarang dunia akhir zaman. berat dugaan and ujian kita akan rasa, dan masa ini lah cinta Allah itu penting. cinta Dia menguatkan hati dan iman kita.

abc tak lari daripada ujian cinta manusia.^^ korang pun tau kan. abc penah cerita. tapi itu dulu. dan abc tak pernah lupa sedikit pun tentang ‘cinta’.=) alhamdulillah. sekarang dah takde. mungkin ini yang terbaek. ^^,

ramai yang nak mencari calon untuk abc. ye! abc dah 22th this july tau. my kawan kuliah umur 23th kawen this CNY. jeles!

so.. i should think of it.. kan3..hehehe

gatai tak?

taklah.. sesaja nak fikir. and ramai ni kawan2 nak kawen. kawan sekolah aje lom dengar kata nak kawen. hehehe

++++

bila pikir pasal calon suami.

abc dah banyak kali cerita pasal tu kan.

hahaha

ustazah abc penah kata: orang gila aje kut taknak kawen. ^^, rindu ustazah!

+++

 

pss.. ada calon untuk abc?

4 comments:

THE LEKAT LEKIT STORY said...

muda lagi tu.. kawen ni bkn benda yg indah jer.. kena bersedia dgn komitmen & tanggungjawab.. so usia remaja tu elok la isi dengan sebaik2 nya sblm melangkah ke alam perkahwinan

Shaofie said...

jemput join segmen di blog. mudah je. blog review.

http://shaofie.blogspot.com/2011/01/segmen-blog-aku-bukan-privasi-lagi-jom.html

akubersamaCahya said...

@lekat lekit: yup! ^^, sgt byk tanggungjwb.. huhu

@shaofie: wokeh.. i'Allah.

Adlan Solis said...

oh..cik abc nampak nya begitu concern dgn jodoh..hoho...btw, sy stju dgn the lekat lekit story..^^