Monday, January 31, 2011

sorry.. abc tak lupa, tapi tak sempat!

assalamualaikum.

cuba tengok followers abc.. ramai kan.. dah 4++

maaf-maaf-maaf

inilah kekurangan seorang kawan maya, iaitu abc
abc kata nak bagi award dekat follower ke 424.. huhu
sekarang dah berapa dah pun kan..
ada antara korang yang abc belum memfollow. sori lagi ye kawan.

+++

lagi satu. abc maseh belum dapat feed back dari cik eyqa, samada beliau dah dapat atau tidak hadiah teka karipap.. huhu.. abc nak tau, kalau belum dapat, abc akan ganti dengan topup dengan nilai yang sama.

abc dalam merangka contest yang baru =)

harap cik eyqa boleh bagi respon ye.. thanks and sorry!

3 comments:

mizz_aainaa said...

yeahhh.. nak join.. huhu

micky eyqa said...

huuu soe ye abc.. tak dpt lagi lah dear.. sbnrnye mnunggu gak mne lah tau dpt kn, but until now xdpt ag huhuhu

akubersamaCahya said...

aina: i'Allah.. =)

cik eyqa: so sad.. =( sori ye..