Saturday, January 1, 2011

abc tak countdown new year =.=”

entri TRAGIS

++++

lebih sehari tak jenguk blog.

mengemas baju and barang untuk pulang ke johor.

oh! sungguh sedih hati ini.

meninggal famili.

huwaaa~~

sori kepada yang datang and follow

dan kepada yang datang and menjejak.

kat UTM nanti abc balas semua ye.

not in the mood.

blog Mr.Ben pun baca tajuk aje kat bloglist..huhuhu

malam ni abc naek bus kat shahab, bus jam 10.16 malam.

agak sedih sekarang. erm!

will miss my mama and famili =.=”

onion_gifs_emoticons-10

boleh tak nak nanges macam ni.

or

jadik macam ni?

onion_msn_smileys-25

tak patut.. tak patut..

okay la. doa keselamatan abc semasa balik ke johor ni ye,

* Ya Allah permudahkan dan lancarkan perjalananku, moga selamat perjalananku untuk menimba ilmu2MU*

++++

takziah buat keluarga Faizal Yusuf, yang meninggal siang tadi. AlFatihah.

dari DIA kita datang, kepada DIA juga kita pergi.

4 comments:

aqmar said...

al-fatihah buat klurga faizal yusuf

jangan la sedeyh2..huhuu..
ti aku nanges sama2..
sobsob..
buat cmna..tuntutan hidup kan..
terpaksa la berkorban demi anak bangsa..
=)
insyaallah..
semoga selamat sampai destinasi..
miss u x0x0

Rozuan Ismail said...

dah nak blik u ke?selamat masuk sem baru!!

Anak Ulu Cheka said...

al fatihah...amin

jom sini

anugerah KING OF BLOGGER 2010

akubersamaCahya said...

baek aqmar...

@rozuan: dah sampai U dah. huhu

@anak ulu cheka.. moga rohnya dirahmati.