Friday, July 15, 2011

nikmat sebuah pertemuan <3

assalamualaikum.

indah jika kita mulakan hari dengan lafaz cinta dan zikrullah.

dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah dan Penyayang

subhanaAllah, Alhamdulillah, Allahuakbar

+++

takkan kita rasai indah dan nikmatnya sebuah pertemuan itu, jika sebuah perpisahan tidak kita rasai,

abc menenangkan hati dan jiwa yang sedih dengan perpisahan kepada pertemuan yang sesingkatnya masa.

tak pernah terfikir, betapa indah pertemuan ini, sehingga setiap insan didalam perkenalan ini, merasai dan menikmai sedih dan indahnya perkenalan serta pertemuan kami.

Allahuakbar,

betapa indah jalinan aturan kehidupan yang Kau rencanakan buat daku.

P7110139

abc melalui kepayahan sepanjang semester lepas.

banyak sangat dugaan untuk dapatkan tempat LI

MBAS pilihan pertama, tapi bila lecturer kata boleh tukar abc mintak tukar ke tempat lain.

2 bulan menunggu keputusan dari tempat lain, dengan tak dilayan, dilayan buruk! akhirnya sesenang dia reject abc tanpa sebab yang munasabah!

geram dan marah. abc tak tahu ada nikmat dan hikmah yang besar selepas ni. Allahuakbar!

selepas direject, abc kembali kepada MBAS, dan tanya keputusan,

Alhamdulillah! accept, walaupun tak mudah jugak. ^^v

+++

dalam opis, semua kata,

“dia ni awai-awai senyap je.. dok sorang-sorang”

hahahaha

dah meja abc jauh dipenjuru.

huhuhu

kerja banyak.

lepas beberapa minggu, abc dah boleh sesuai dengan keadaan

and akak-akak opis dan abang-abang opis. memang Terbaek!

sempoi and relax jek.

P7110129

kalau orang bagi kerja suruh siapkan segera, tapi diorang

“ ish.. pi rehat, makan dulu, karang stress pulak”

baek kan?

sedangkan bukan buat kerja berat ke apa. menulis or menaip je pun.

i miss them!

P7110126

emma

paling ramah. kerja banyak. tapi relax jek.

hahaha

paling bising jugak la. ^^b

i miss her lah.

P7110127

this is zahirah.

dia bizi dengan fail meja boss je.

dia ni pun lawak gak. aku suka kacau ^^v

P7110076

ni la mariam, the girl in my previous entry.

cuba tengok gambar emma dan abc with zahirah.

kami pakai gelang yang Kak Rozi bagi. cantik gelang tu.

mutiara sabah. thanks kak rozi.

+++

i really miss them

my new friends.. <3

indahnya dapat kenal kawan-kawan U laen. sangat indah!

they will be my new bestfriends. =)

No comments: