Saturday, July 16, 2011

Ampunkan hambaMu ini Allah.

Allah.
aku menulis tika hati penuh duka.
aku tahan air mata dari mengalir.
bukan disini untuk aku menangis bukan?
sebentar nanti, tika aku sujud kepadaMU

Allah.
aku pingin coretkan disini.
bukan untuk membiar orang membaca.
tapi sekadar menghambur rasa kecewa dan duka
benar, aku benar2 terasa.

Allah.
salahkah aku memilih cara hidup begini?
Salahkah aku untuk tidak jadi seperti mereka?
dan salahkah aku kerna punya sedikit rasa suka, pada kaum bukan sejantina?

Allah.
aku sedar ini dugaanMu
aku sedar ini ujianMu
namun aku leka dalam keseronokan hiburan dunia
sehingga aku tidak dapat menerima inilah nyata!

Allah.
aku pinta, agar Kau padamkan rasa ini.
matikan rasa ini
biar aku hidup hanya kernaMu
biar aku berjalan didunia kernaMu sahaja
jauhkan segala rasa ini dari lubuk hatiku.

Allah.
ampunkan hambaMu ini.
ampunkan daku.

No comments:

FOLLOW ABC DI WATTPAD, KARYANURWATEEQA

  FOLLOW TAU! ada 2 cerita baru di wattpad. 1 cerita on the way.  jumpa di sana ~~~ #muchlovereaders