Friday, July 1, 2011

the double 2 day! hooyeahhh!

Alhamdulillah.

syukur pada Allah. harini, jam 2.15 petang, abc sudah genap 22 tahun bernafas dibumi Allah.
Alhamdulillah.

dengan adanya Facebook, semua (almost) kawan-kawan abc wish birthday abc.
penuh kat wall.

kalau dulu, handset line jadik busy aje. hehehe ^^v

+++

abc dah bagitau semua yang abc nak kan?
apa yang abc harap. insyaAllah, moga Allah makbulkan.
yang penting, abc kena banyakkan beribadat!

+++

abc mengharapkan mesej dari 'cinta'
ada, lambat, macam dulu2, tak pernah jadik yang pertama.

erm.. i stalk his FB ^^v
kenapa dia tak tukar password?

he getting close to his lover!
dulu kita kata dia kata kita mengarut. nak marah. sekarang?

abc tak suka lelaki tak jujur.
erm.. mungkin dia ada alasan kan?

"dah lepas biar la lepas"

betul tak?

(kalau dia baca ni, hope dia tukar password dia tu. hik3)

+++

di umur 22 tahun, abc hanya harapkan:

kegembiraan mama dan adik-adik.
mama happy, abc pun happy.
mama senyum, abc pun senyum.

kalau lah ditakdirkan dihadirkan 'imam' untuk abc,
abc hanya mahukan yang JUJUR, yang menerima famili abc seadanya

ada?

insyaAllah. Allah menciptakan manusia berpasangan kan?

^^v

+++

abc suka luah kekecewaan kat sini kan?
ni lah diari + kaunselor abc ^^v


2 comments:

sara said...

happy birthday, abc!!! =)

najihatussolehah said...

let bygones be bygones..i.Allah,amin..