Tuesday, January 17, 2012

Suara Hati Anak Kedah ;)

Alhamdulillah. Alhamdulillah. Alhamdulillah.

pada DIA abc bersyukur, perjalanan yang panjang, akhirnya selamat tiba di destinasi, ;)


perjalanan semalam hanya memakan 9 jam, biar pun terpaksa menukar bus di Yong Peng.. hati agak terusik melihat surau yang di sediakan disitu, tak hairan juga sebab persinggahnya agak seperti kedai makan yang di dominasi orang-orang Cina, patut abc bersyukur kan? ;) (surau seolah tak imarah, tapi syukur tak busuk or kotor)

abc dan roomate tidur sehingga tak sedar dah sampai Butterworth (roomate turun Butterworth). mujur ada teman sekuliah, teman blogger jugak yang kejutkan. ^^v

terlalu cepat,. semua terkejut bila dah sampai Butterworth, jam 3.30 pagi. sejam kemudian sampai di Shahab. Along sudah sedia menanti, inilah kasihnya seorang abang, yang tak pernah nak bagi adik dia tunggu, tapi dia rela tunggu sejam lebih awal. kalau kita??? Along macam ayah, biar diorang tunggu kita bukan kita tunggu diorang. SubhanaAllah. ;)

jujur abc katakan, abc sangat takut dan berdebar setiap kali nak balik kampung. memang ghairah tapi dengan berita-berita kemalangan ngeri yang melibatkan bus, buat abc asyik terfikir. pernah, pernah beberapa kali abc mimpi bus abc terlibat dalam kemalangan. mimpi pulak bila dok tidur dalam bus..huhuhu... Allah sahaja tempat berlindung.

terlalu banyak perkara yang abc nak buat dalam tempoh 27 hari bercuti nih. (only 27 days!!!!!!). nak kemas bilik yang sudah bertukar. uruskan PSM. siapkan novel dan cerpen. download cerita baru. hahaha so many things to do and of course, nak lepas rindu dengan famili sebelum kemblai ke UTM dan habes kan pengajian berbaki 14 minggu sebelum grad!!!! hehehe wish me luck.

p/s: nak tidur tapi tergoda dengan cerita Real Steel. ;)


No comments:

FOLLOW ABC DI WATTPAD, KARYANURWATEEQA

  FOLLOW TAU! ada 2 cerita baru di wattpad. 1 cerita on the way.  jumpa di sana ~~~ #muchlovereaders