Monday, January 30, 2012

baru cerita kata kecewa.... tup-tup....


Speechless!

baru semalam abc post entri (SINI) tentang cerita cinta Shahz Jaszle.
pagi ni, bukak 8tv, dengar berita Hotfm...

cinta Shahz dan Miera sudah retak.

seriously, abc doakan mereka bersama bukan retak... SANGAT TERKEJUT!

bila godek lagi internet pagi ni.... haiyakkk! daripada disember 2011 orang dah bercerita tentang diorang ni.. abc nampak sangat ketinggalan hal-hal artis nih... kata minat! hahahaha  (SINI)

hujung tahun 2011, kecoh mereka putus, tapi belum sah, kira gosip je la. (SINI)
erm... niat dah baik untuk bersama, moga ada sinar cinta buat mereka berdua ye ;)

both of them sangat muda... abc terpikir jugak malam tadi, er... Shahz Jaszle ni umur dia berapa eh?

++++

abc tak suka cerita gossip artis ni. berdosakan kalau menyampaikan sesuatu yang salah dan cerita hal orang lain. tapi ini hanya kebetulan ^^v hati saya sudah tergoda sama ke'cool'an dia lah. hehehe *gurau-gurau only*

p/s: jadi selebriti ni payah kan, semua orang nak tau. aishhhh!

No comments: