Tuesday, January 3, 2012

Azam 2012

Assalamualaikum.

macam kembali ke sekolah pula je rasa bila sebut 'AZAM'
yelah, zaman sekolah, awal tahun cikgu mesti tanya " Apa AZAM kamu tahun ni?"

mesti kan?

abc banyak sangat AZAM. tapi mesti tak buat. mesti tak tercapai =.='
abc ni ada masalah nak mendisiplinkan diri. huhuhu

nak tak nak, mai la kita ber'AZAM' untuk tahun 2012.

AZAM ABC 2012:

1. Belajar: 
  • nak dekan untuk semester 7 dan 8 (kalau dekan untuk 2 sem akhir ni, kira abc dekan 8 sem berturut2, amin!)
  • nak cemerlang dalam PSM (projek sarjana muda) mana tau dapat pembentang/kajian terbaek ke.. ;)
  • nak sambung Master (ini kena ikut kewangan 2012 ni.. huhuhu)

2. Hidup:
  • kembali menjadi diri, menjadi SITI NUR WATHIQAH, bukan 'IKA'. 
  • lebih positif
  • lebih penyabar
  • lebih diam (cakap banyak bawak mudarat pada diri!)
  • mencari kembali  ilmu yang ditinggalkan.
  • (terlalu banyak yang diri mahukan, takut tidak mampu  untuk menjadikan ia kenyataan)
3. Minat/Hobi:
  • dapat habiskan cerpen-cerpen yang tertinggal/sekerat
  • dapat habiskan Janji Terpateri
  • dapat khatam D5100 sebelum pegang D yang lain. ^^v
  • harap tahun ni boleh buat 2 novel dan 10 cerpen. :) (orait la kan, bagi penulis amatur macam abc hehehe)

haishhhh... banyak nye AZAM, moga boleh dicapai..^^v
korang???




++++

abc dah lama tak main2 gambar kan? huuuuuuuuuuu~~~

2 comments:

mizz_aainaa said...

tuh dy.. bykny azam dy..
apa2 pn.. gudluck lah eh..

akubersamaCahya said...

hahaha... tu la byk sgt. ;) moga tercapai. semuanya seiring kan... ^^v thanks atas doanya.