Saturday, November 14, 2009

kalau aku jatuh cinta

kalau aku jatuh cinta
mungkinkah seindah cinta fantasiku?
adakah seperti novel-novel tulisan insan?
mungkinkah seperti nukilan akalku?

kalaulah aku jatuh cinta
adakah cinta itu kekal selamanya?
mungkinkah cinta itu hingga ke hujung dunia?
adakah pada seorang sahaja?

jikalau aku jatuh cinta
pada jejaka yang mana pilihan ku?
insan mana yg bisa sentuh hatiku?
imam mana yg akan menjadi pemimpin hidupku?

kalaulah aku jatuh cinta
ku harap cinta yang bermakna
cinta yang penuh rahmat
cinta penuh dengan cinta tuhan
cinta yang penuh redha tuhan
mungkin jua cinta itu cinta sebuah perkahwinan......


reminder: kepada yang bercinta.. ingat Allah lebih dari segala2nya...

No comments:

FOLLOW ABC DI WATTPAD, KARYANURWATEEQA

  FOLLOW TAU! ada 2 cerita baru di wattpad. 1 cerita on the way.  jumpa di sana ~~~ #muchlovereaders