Saturday, March 24, 2012

7 buah novel untuk bulan 3!!

nak share gambar novel-novel yang tersusun 
takde kamera la pulak hehehe

kalah buku untuk belajar =.=
kecintaan pada pembacaan novel kian bertambah
bila adik perempuan turut ada minat yang sama ^^

Semarak Cinta
Kau Aku Kita
Bicara Hati
Saat Cinta Bersemi
Jauh dari Cinta
Love you Mr.Arrogant
Sebenarnya Saya Isteri Dia

kat rumah adik beli empat buah

Jodoh Itu Milik kita
Kampung Girl
?
?

lupa la pulak. hihiihihi

seiring dengan peningkata umur, abc lebih layan
novel-novel orang dewasa.
^^

aishh terasa tua la pulak

Jom, nak layan novel dan tulis cerpen.

4 comments:

riyadh said...

wahh,sya sgt teringin memiliki novel love u mr arrogant,sebenarnya saya isteri dia n jodoh itu milik kita...novel jauh dri cinta dah beli time balik summer break tahun lepas...sedihhh+gerammm,huhu!! xsabar nk balik msia nak beli next novel plak...hehe.(kopak la duit kali nie)

E'an said...

psttt psttt . meh i tambah meh , cinta dalam hati , andai itu takdirnya . muehehhe :P

akubersamaCahya said...

riyadh: dapat dgn segera hehehe tak rugi

akubersamaCahya said...

e'an: yelah tukang beli. ;p