Sunday, May 29, 2011

rasa diri, sebelum tidur

abc belum solat.
inilah lemahnya seorang gadis bernama abc,
suka lewatkan solat huuhuhu

bukan membuka aib tapi tegur diri sendiri.

selesai menjenguk kawan2 sekolah.
mungkin diorang tak sedar, biarlah. abc cuma nak tahu alkisahnya mereka.

sangat rindu pada mereka, dulu rapat sekarang jauh sangat.
abc bukan pandai berkawan, bila dah baik, abc mula buat perangai.
sedar lemahnya diri ini.

abc rindu mereka2 yang pernah dkat dalam hati. ^^v

macam kurang kaseh sayang je kan?

hehehe

teringat banyak perkara malam ni.
kenangan masuk asrama. susahnya masa tu. hampir2 tak dapat masuk.
rancangan Allah kita tak dugakan.

kenangan masuk matrik, susahnya masa tu.
tapi abc insaf pada mula.
entahlah. bukan tak cuba, abc cepat lalai dan cepat hanyut,
mujur masih kuat pada hijab yang menutup diri. Allah!

kenangan masuk UTM. sedih.. sedih nak tinggal famili.
susah jugak, tapi mama berusaha sehabesnya. sebab tu sayang sangat dekat mama.
alhamdulillah. abc maseh kekalkan rasa nak berjaya. kurang sikit malasnya untuk belajar. masih dekan untuk kali ke 6 (insyaAllah untuk 8 sem) ^^b

tapi boros!

erm.. abc cepat lupa. mujur ada DIA yang tak jemu menyedarkan.
Allah ada tika abc memerlukan. siapa kata DIA tak sayang.
ujian tu kan tanda sayangNYA . ^^v

Allah kuatkanlah imanku. amin.

jom solat dan tidur.

1 comment:

Khairil said...

Ha..elok tu..jom solat dulu sebelum tidur...