Sunday, May 8, 2011

buat pembaca LIF yang tersayang ^^

salam ukhwahfillah.

anda salah seorang pembaca karya abc yang tak seberapa tu?

Love Is Forever (LIF)

untuk episod yang 21 dan 21i

abc dapat pembaca yang mungkin kisah tulisan abc ini terkesan pada dia.

tiada nama, hanya ‘anonymous’.

komen yang sangat beremosi. penuh emosi.

marahnya dia pada Haikal.

maaf andai tulisan abc dalam menjiwai watak haikal buat anda terasa sakit hati.

sungguh dia marah pada Haikal.

klik sini: Komen1 KOmen2

+++

biar abc reda sedikit dari amarah anda ^^v

Allah itu Maha pengasih dan penyayang, diberiNya cinta untuk kita berkongsi dengan insan lain.

dicipta seorang adam dan seorang hawa, dalam memperlengkapkan kehidupan seorang manusia.

namun, manusia khilaf dalam selesa mengharungi dunia.

kadang tersalah dalam memberi cinta

kadang tersalah dalam memilih cinta

dan kadang tersalah dalam mencinta.

itu kerana, KITA HANYALAH MANUSIA BIASA.

+++

benarkah Haikal telah curang pada Zulaikha sangat mereka saling mencintai?

atau itu hanya andaian Zulaikha yang masih ‘remaja’ dalam mengenal dunia?

jika benar, perlukah haikal mengejar Zulaikha hanya untuk Zulaikha mendengar penjelasannya sahaja?

dan jika Zulaikha sendiri tak pasti dan bingung dengan kisah siapa Asyaaf dalam hidup Haikal kenapa mesti menolak untuk Haikal menceritakan segala-galanya?

bukankah Zulaikha sendiri ingin sangat tahu kebenarannya?

>> terlalu banyak persoalan yang belum ada jawapannya. masih banyak cerita yang belum terkisah antara mereka.<<

+++

Novel LIF masih jauh penghujungnya. abc sudah terlalu cintakan haikal, ^^v

andai ada antara pembaca yang sakit hati dengan kisah yang belum terkisah, jangan risau dan relax! rumate abc pun dah sakit hati. bila dia tanya, abc hanya akan jawab

“ tunggu…!!!”

hehehe

Alisya mungkin akan kembali. siapa Zhamry? kekalkah perkahwinan kedua Haikal dan Zulaikha nanti?

TUNGGU TAU!

 

 

PESANAN RINGKAS DARIPADA PENULIS LIF ^^V

5 comments:

itu_aku +_^zue said...

biarkan je si anoy tu...
emosional btl orgnyer..
sume blog pun dia komen cam tu..
x caye p jenguk blog kak umi kalsom
*ehheheehe

intan abd wahab said...

bukan ke pnulis hnya mgkhayalkan setiap wtk dlm tulisannya???knp kita trlalu nk bremosi sdgkn kita xtahu apa kh bnr2 wujud setiap wtk dlm tulisan pnulis?????mugkin kah 1 dlm 100 ada yg trkena dgn pmbaca dan 1 itu lh yg tlh membacanya.....mdkin yg mngomen tu adalh org yg trkena....
pd pnulis akak hrp jdn patah smngt..teruskn usha anda.....

intan abd wahab said...

terimakasih krn tlh mncantikkn uritan setiap bab.....

akubersamaCahya said...

zue: iye? mmg dia feeling habes kut. hehehe

intan: thanks akak, insyaAllah. yup, menulis ni hny guna imaginasi dan hati sendiri je. takde kaitan dgn sesiapa termasuk sy sendiri.

urutan tu probs sket, sebab kejap2 warna dia bertukar jadik gelap..huhuhu tu pun lom siap ag tu.. in progress. ^^v

Ad_dEen said...

apsla la cik anon 2 emo terlebih???
agaknya dia de pengalaman ngan lelaki curang kot..
harap bersabar cik anon..