Monday, May 23, 2011

hari pertama (1)

bolehkan kalau abc menulis (sambil menghitung) hari-hari abc LI?

sekadar membuatkan abc tak terlalu stress kena bangun pagi dah tak boleh tido petang.

+++
hari pertama:

malam tu abc tak boleh tido, nervous.
dan apa yang abc ramal berlaku.

kenapa cikgu kena masuk LI?

susah nak jawab. dan harapnya jawapan abc memuaskan semua pihak.

kerja hari pertama, kemas kini rekod. first time buat kerja pejabat. takut jugak nak buat perangai selamba.
mujur ada budak-budak LI dari U lain, kira tak lah abc jadi kera sumbang,
but, encik-encik dan puan2 ofis baek-baek belaka. tak lokek untuk menegur dan menyapa,
membuatkan abc yang sedia pendiam ni boleh bertegur sapa dengan diorang.

abc buat kerja sepantas boleh, sebab banyak lagi yang kena selesaikan. huhuhu
ingat bila siap yang bertimbun akan lega, rupanya ada lagi setimbun.
but okay la dari takde keja kan?

+++
esok?

sambung buat kerja la!


2 comments:

Rozuan Ismail said...

wah!bakal guru nih.huhu

akubersamaCahya said...

wan: bakal cikgu pegi keje opis. cuak!