Tuesday, May 31, 2011

bunuh diri sebab tak bagi makan?

kisah benar.

lokasi: depan rumah abc, bawah kereta.

sebab musabab: mama takde kat rumah.

al kesahnya:

my mum pergi bercuti sempena cuti sekolah ni. jadinya tinggal abc dengan adik aje kat rumah.
disebabkan kebizian abc dan adik abc, kami jarang masak dekat rumah. makan kat luar, malam beli jugak. ^^v adik belanja seh!

kucing2 di belakang rumah mula merungut dan mogok. Puan pergi bercuti cik kat rumah tak masak!

akhirnya ada jiwa terkorban dibawah kereta mama.

=.="

kucing terbabit bukan hanya meninggalkan mayatnya akan tetapi muntahnya juga,
kematian kucing terbabit masih dalam siasatan.
menurut saksi iaitu adik abc, kucing terbabit mungkin mati disebabkan 2 perkara:

1. termakan makanan beracun
2. bunuh diri akibat mogok tak dapat makan.

mayat kucing terbabit sudah siap dibuang.

+++

maaflah kucing. daku tak sempat nak masak untuk diri sendiri. tadi baru i bagi makan, tapi U pergi dulu. I sayang u sebab u comel. ^^v
moga roh u aman di sana. doakan mama i yang sgt2 syg kan korang semua.

+++

to my mum:

mama, kitorg yang nak masuk bersamamu, tapi akhirnya kucing2 yang mama dok bagi makan tu yang kami rasa akan kuar kat bersamamu rabu ni. huhuhu

jangan lupa souvenir ya! miss u lah mama!

2 comments:

Rozuan Ismail said...

kesian kucing tuh tak makan =(

akubersamaCahya said...

klu bg makan pun.. kucing2 tu pi makan burung hehehe