Wednesday, February 24, 2010

kemalasan melampau....

aduhh.. esok aku ada test komunikasi berkesan.. sungguh! aku kecut..
entah kenapa dis sem aku sgt la tension.. sume macam kelam kabut aje...
semangat pun kurang sekarang..wuuuu..

erm.... tarik nafas... 1....2...........10...lepassss... fuhhhhhhh!

next sem aku dah kna pegi latihan mengajar..seyes..aku tak ready!! ya Allah.. hambaMU ini sangat memerlukan kekuatan Mu.. sediakan lah aku untuk menghadapi segala Ujian dan halangan...
macam2 dah jadik.. hidup aku ceramuk!!!! duk umah mmg hepi.. ketenangan bersama mama.. huhuhu...

erm.... miss mama and adik2.. miss my nephew.. amir mak lang nak balik... huaaaa

tension nye!!!!!

No comments:

FOLLOW ABC DI WATTPAD, KARYANURWATEEQA

  FOLLOW TAU! ada 2 cerita baru di wattpad. 1 cerita on the way.  jumpa di sana ~~~ #muchlovereaders