Thursday, December 8, 2011

kesabaran aku teruji.

entri di kala hati terasa pedih.

orang tua memang macam tu, boleh abc cakap macam tu?

malas nak bergaduh. abc masih mencari jalan supaya tidak mudah marah. mungkin sebab abc tidak puasa hari ini, jadi mudah sangat nak melenting. but after all... i do hate her at this moment.

memang selama ini dia banyak mencari 'gaduh' dengan sikap nya yang selalu betul. (abc tak pernah kena lagi sebelum ni). abc just boleh kata, biar la-biar la.

but harini. abc dah rasa. erm... biar la jugak. lawan sikit jugak. but after all. i hate her.
hilang respect segalanya. =.="

entah lah. mudahnya abc melenting. hanya kerana dia memenangkan yang salah. and kata-kata nya yang sinis. dosa kan menyakitkan hati orang lain. erm...

tak apa lah. biar aje dia dengan sikapnya.. tapi segalanya terjawab dengan segala persoalan2 sebelum ini. huh!

++++

sabar abc. kembara hati masih berjalan. ^^b

i admire some one today. my lecturer! kata-kata dia sangat bermotivasi! ;)

3 comments:

shaliza khairi said...

sabar2. make those irritate words as booster for ur next achievement. =))

Balqis Azhar said...

sabar ye abc..allah mkbulkan doa org yg teraniaya..

akubersamaCahya said...

^^b thanks.. abc masih boleh bersabar. ;)