Wednesday, December 14, 2011

Janji Terpateri - nak tanya readers ni...

Assalamualaikum.

Alhamdulillah. hari ini berjalan seperti di rancang ;)

++++

abc just nak tanya readers. adik, kakak, abang.... tentang JANJI TERPATERI.
sekarang sudah bab kedua. bab seterusnya akan abc post day by day. insyaAllah.

abc memang akan rewind kisah Mustika, apa janji dia dengan Irham. dari mana tibanya Mohd Amzar (suami Mustika) sehinggalah kembali ke hari perjumpaan semula Mustika dan Irham (episod satu awal-awal abc cerita).


anda suka?
anda rasa okay tak?
atau anda suka abc mix present and past?

pandangan anda akan abc gunakan untuk novel abc kali ini. ^^v cerita ini ada kisah di sebaliknya. begitu bermakna buat abc. jadi, abc mahu ia turut memberi impak kepada pembaca (anda semua). ;)

pandangan dan komen anda amat abc harapkan.


+++

ada yang dah pesan taknak nikah paksa or kontrak.
memang dalam kerangka tidak ada kes macam tu ^^b

Mustika menerima lelaki sebagai suami kerana hatinya berkata "YA Dia ingin aku miliki"


5 comments:

alfa syamimi said...

mmg klau boley xmau tema sama. da byk sangat tema tu skrg...
n klau boleh sy lg suka mix..present n past. hehe baru ada feel..

akubersamaCahya said...

note that! ;)

blinkalltheday said...

klu saya pun suke mix...yg skrg dan yg dah lepas...sb klu asyik yg dah lepas je, readers mgkin akan lebih terpikir2 yg skrg...

Anonymous said...

agree with that!!

akubersamaCahya said...

okei! ^^v thanks. i noted that!