Tuesday, June 29, 2010

cuba menjadi yang terbaek.

salam ukhwah.

dah lewat tapi masih semangat untuk surf internet. memang suka pun. hehehehehe.
entri kali ni macam serius aje kan. Ya! aku sentiasa ingin menjadi yang terbaek dan sentiasa
berusaha menjadi yang terbaek. Apa? aku sentiasa berusaha untuk:

1. menjadi hambaNya yang solehah, taat perintah dan suruhannya. ( aku selalu lupa dan lalai, ambil mudah semua benda)

2. menjadi anak yang solehah. (maseh cuba untuk tidak adakan masalah kpd mama =[ )

3. menjadi kawan yang baek dan setia, mudah membantu. ( aku pulak yang merana.. buat aku suka berdendam)

4. menjadi seorang insan yang teguh dan kukuh dalam apa jua keadaan, dan menjadi seorang yang amanah dalam menjalani kehidupan. ( aku maseh belum kuat utk hadapi setiap dugaan Tuhan)


::::: aku maseh berusaha..Allah menguji.. aku tau itu tanda kasehNya pada aku.. dan aku juga, maseh terus meminta, pada DIA dan hanya DIA. Insya Allah.




* walau aku di biar asing dalam dunia ini.. akan terus kuatkan hati ku... ku tahu DIA menjaga ku....










reminder: aku sentiasa mencuba menjadi yang terbaek buat semua tapi aku tidak sempurna.

No comments:

FOLLOW ABC DI WATTPAD, KARYANURWATEEQA

  FOLLOW TAU! ada 2 cerita baru di wattpad. 1 cerita on the way.  jumpa di sana ~~~ #muchlovereaders