Thursday, July 1, 2010

no Sweet ~ 21st


malam-malam sangat gelap
gelap tak mengapa, ada lampu

tengok tarikh, hope tak silap

Ya Allah, umur aku dah 21!!!



alhamdulillah. syukran jazillan Ya Allah.

maseh memberi aku kenikmatan bernafas dibumi ini.
maseh memberi aku umur yang panjang.

terima kaseh Ya Allah.. wujudkan aku ke dunia ini... berikan aku apa yang aku mahu... tak putus2 nikmat KAU beri.. alhamdulillah... (Allah lah pergantungan hidupku)

mama dan papa

terima kaseh.. menjaga iqah dari saat dari dalam perut ma, even ma kata ma penah jatuh longkang mase ngandung iqah..mujur tak gugur je.. klu tak takde la 'siti nur wathiqah' kat dunia nih.... thanks mendidik iqah... sampai iqah dapat 5A upsr..dapat masuk SBP.. dapat masuk matrik dan dapat masuk UTM. thanks ma dan pa... jasamu ku kenang..takkan dapat ku balas.. terlalu besar... sayang ma dan pa!

along,angah,may,ateh,udin, dik an dan dik cip

terima kaseh ye.. sentiasa menjaga iqah..sayang iqah... hormat iqah... ingat iqah... tanpa kamu semua iqah takkan kuat untuk melangkah kat dunia nih!! love u all!

kawan2.. SK Bidor, SK SADR, SMSPS, KMPP, UTM Skudai, Kem BELIA.

thanks sudi berkawan dengan aku.. bergelak2 dengan aku.. ingat aku... mengajar aku.. menjadikan aku kawan korang.. adakan diri aku dalam memori2 korang... tanpa korang hidup ini kosong... even kadang2 aku sendiri tak paham dengan perangai aku... asyik nak gaduh dengan orang jek... erm.. dari kecik sampai sekarang.. ada je yang aku tak puas hati.. huuuu~ thanks kawan2 aku!!!!!

mohamad rafid bin saroji
terima kaseh, sudi menjadi pendamping selama 2 tahun kita berkenalan.. menjadi bahu untuk menangis... sudi menjadi pendengar setia segala masalah.. menjadi kaunselor tak beriktiraf... menjadi mangsa untuk kemarahan insan bernama wathiqah! kamu lah pertama sekali ucapkan selamat untuk kali ini... 21st years old.. heeee~ kamu lah teman paling sabar!!! hohohohoho.. sorry untuk segala kesalahan!! <3



reminder: aku sangat menanti saat umurku 21tahun.. taktahu kenapa???? erm...

3 comments:

fatin said...

happy birthday..=)
aii yg last paragraph tu cm special jek orgnye..haha xlma dh la aku nk leh mkn nasik minyak kan..haha
neway all da best ya..

aqmar said...

happy birthday!! =)
aku stuju ngan ftin..
yg last paragraph tu some1 special ea??
ehehehe...
xsabr nk mkn nasi minyak wathiqah nie..
=)
x0x0

akubersamaCahya said...

thanks.... hahhahahha lambat ag la nasi myk nye..
ampa dua dulu kut...