Wednesday, June 23, 2010

he is our precious LOVE!


Hai!

entri kali nih nak story sket pasal my little bro ( i love him so 300X much)..

he kinda a good little boy! but so 300x "manja" with my mum...

never go anywhere without mama! hahhahaahha.. but it is okay coz he will take care of my mum when i'm far away (study jauh3 sedey!)..

here da story:
one day, he going to play wit his friends.. cycling, playing or else.. he play many kinds of game in just a day! hahhaha me wit along going out to buy some stuff.. Todin ( my other bro) going to his friend house wit my mum car.. and mama was at my neighbour house, helping her for kenduri.. at 7.00 p.m adik balik umah... he knocked the door.. no answer... ( dia yg cite saat2 sedih nih) so curious.. coz selalu nye aku mmg suke nyakat die, buat macam takde org.. ketuk2 ag pintu... then he peeps from da window.. no light.. tv was switch off.. OMG!!!! mana sume org??? ... adik pun pergi ke pintu belakang... mama tak kunci coz takut die takleh masuk umah... adik start crying... calling me along and angah... ( aku tak dpt pape call mase tu,... agak pelik la) angah yg angkat call die... hahahha angah pujuk2.. suh bukak lampu and pegi umah makcik yg de kenduri tu ( just 3 block from my house) ... bila mama balik, mama kata.. nangis macam baru pas kena pukul dengan orang.. ehhehehhehe sian adik... hehehhe lepas je kejadian tu, dia balik awal bile maen petang2.. hahhahah takut kena tinggal....


tapi.. kalau bayang kan keadaan adik masa tu.. kesian rasa...

adik pun tak sehat sangat sekarang... dah 2 kali hidung berdarah... moga Allah bagi kesihatan yang baek buat adik acip.. love him so much!!!


reminder: walaupun kekadang sakit hati dengan dia tapi dia lah yang tersayang!

No comments: