Monday, June 28, 2010

Again! about them....

Salam bahagia buat semua!

( hari-hari aku tertanya2, ada ke yang membaca nih??)
So sakit hati right now with my “horrible” + “weirdo” NEIGHBOUR!!!!
Kenapa kah mereka bersikap sangat terok??? Macam tak pernah pergi sekolah! Bod-oh
Geramnya!!!!You know why I “maki-maki” mengata diorang? Mereka – mereka itu telah memotong semua pokok mama aku! Sebab??? Sebab mereka dengki lah kut…. Arghhhh!

Diorang nih macam tak belajar pasal “konsep kejiranan” je.. hate them all!
Mama masih kat sekolah… taktau la pe jadik pas mama balik… of cos mama wat dek jek… watpe nak gadoh dengan orang BOD-OH nanti kita pun jadi BOD-OH




Reminder: mama cepat2 la kita pindah!

No comments: