Tuesday, June 29, 2010

Aku suka ~ indah + cantik




salam tengah hari!

while watching WHI@TV3... and doing some assignment... i'm just thinking of the most thing
i really love to do.. hehhehehhe.. snap a picture!
bila la nak ada kamera idaman nih! hahhaha sabar je la!!!!





* ni lah dia.. wah3... ( sori amek gmbr kat blog org jual kamera nih,pinjam ye!)
erm... confirm gambar2 yang kita ambil dengan camera nih mmg cun habes!!


nilai seni suatu gambar susah nak cerita tapi orang yang melihat hasil akan cakap CANTIK!


tapi aku bukan hanya akan kata cantik , sebab bagi aku setiap hasil seni itu INDAH!

mungkin aku masih bertatih dalam setiap apa yang aku suka, tapi aku paham apa yang aku suka! =)

indah + cantik bukan dari mata tapi hati yang melihat!!!!















reminder: semua gambar adalah hak milik orang lain! =)

No comments:

FOLLOW ABC DI WATTPAD, KARYANURWATEEQA

  FOLLOW TAU! ada 2 cerita baru di wattpad. 1 cerita on the way.  jumpa di sana ~~~ #muchlovereaders