Thursday, June 24, 2010

aku ~ perempuan?

salam ukhwahfillah...

baru lepas jenguk FB.. makin hari makin buhsan dengan die.. hikhikhik i can't stand for such a long time with the same thing!!! thats me! heeee~
perempuan? aku nak kesah kan pasal perempuan. kerana aku juga perempuan. apa ye kesahnya??
al kesahnya.. aku pergi jenguk blog orang, so terbaca pasal make over la.. make up la.. and pelbagai hal kewanitaan yang aku langsung tak paham and tak ambik kesah sangat.. why?? entah la.. hehehhehe.. tapi wanita tetap wanita.. kalau
perempuan tu perempuan jugak.. aku suka alat2 solek.. tapi aku tak suka and tak berapa pandai bersolek or nak solek.. why? aku pun tak paham. aku pantang nampak alat2 solek kompem nak beli..[ tapi tak beli pun coz aku tau tak guna! hee~ but beg make up makin besar??? => ]


aku pun tak berapa ikut trend.. aku just pakai apa yang aku selesa... ( takut terover! hahaha) cukup menutup yang patut aku tutup sudah cukup.. kan? hehehhehehe

erm.. ketinggalan kah aku?? hahhaha what so ever lah... do i care?? but perempuan kena jaga penampilan.. takkan nak selekeh??


* erk..sekadar gambar hiasan


p/s: jangan make up over macam tu dah.. naya! hahahhaha


::::::: as a girl.. woman... (female~ easy word!) kita kena jaga diri terbaek yang boleh, tak semesti kena pakai cantik2, seksa2, make up 4 inci... orang kata dalam cantik luar cantik.. mama kata perempuan kena jaga kebersihan diri, penting! tu pun dah cantik.. ( mama akan bising kalau kulit ada masalah? jerawat! tidakkkk)

.... so girls what do u think?



reminder: still tak dapat tudung tu!

No comments:

FOLLOW ABC DI WATTPAD, KARYANURWATEEQA

  FOLLOW TAU! ada 2 cerita baru di wattpad. 1 cerita on the way.  jumpa di sana ~~~ #muchlovereaders