Wednesday, June 9, 2010

bila jari malas menari!!


bila jari malas menari.. hati terus berkata2... mulut terkunci seribu bahasa...

assalamualaikum!

lame gak tak tulis dlm blog nih... tenet selalu bukak.. jenguk2 blog..bace cite org jek.. hal sendiri simpan... malas nak tulis... meskipun de byk bende nak cakap.,. nak kongsi... huhuhu

entri ni pun takde mende nak ckp..
tgk kgkwn byk jek cite.. aku?? bosan la nak tulis...
erm... aku dah oke dr demam tapi still batuk2 ag.. bile nak lega pun tarak tau..

lame aku tak menulis dah... bile bosan aku bukak buku feveret aku.. sonok lak... dulu dalam sehari
5 tulisan aku leh wat..sekrg sebaris pun susah...ayuhai!!!

em... tulis byk2 pun watpe.. huhuhu.. penuhkan buku jek..
alih2 tulis dlm laptop nih... huhuhuhuhu....

bosan,,,,,bosan,,,,bosan,,,,

No comments:

FOLLOW ABC DI WATTPAD, KARYANURWATEEQA

  FOLLOW TAU! ada 2 cerita baru di wattpad. 1 cerita on the way.  jumpa di sana ~~~ #muchlovereaders