Saturday, August 31, 2013

Hari menyelongkar folder Novel!

Assalamualaikum!
Salam 1 Malaysia
Salam kemerdekaan ke 56!

semalam abc pergi menonton ELYSIUM
rupa2nya kawan2 tak tau yang kena nyanyi lagu negara sebelum tengok cerita
abc dok cakap kata kejap lagi kena berdiri nyanyi lagu negaraku, depa tak percaya.

ada yang gelak, ada yang main2 masa nyanyi dan ada yang tak berdiri.
sangatlah 'memalukan' perlakuan itu. :'(
bukan susah, berdiri aje.
mesti kat sekolah jenis tak berhenti pun bila dengar lagu Negaraku ni.

okey! cukup untuk hal semalam.

hari ini hari Merdeka
jadi abc nak merdekakan juga beberapa cerpen yang abc penjarakan selama ini.
ada banyakkkkkk
dalam buku
dalam folder (lappy)
 dalam hotakku :)

semoga terkeluar/termerdekalah mereka harini.
apa-apa pun

Selamat Hari Merdeka
Merdeka!

p/s: doakan Malaysia kembali aman dalam kucar yang kian menular :)

9 comments:

Tetamu Istimewa said...

Semoga berjaya.

atyn iefa said...

Abc. Nak cerpen!!!! :(((

Anonymous said...

Salam ABC
Nak cerpen please with cherries and all sweet icings on top :)
Selamat hari merdeka,
Dan semoga menjadi seorang pendidik yg berjaya (komen utk entry sebelum ni hehehe)

Anonymous said...

Abc :((((( nak cerpen pewlish :'(((((

Ika said...

Update cerpen lah abc. Yang sedih-sedih pon tak pe la. Saya rela. Please

Anonymous said...

SAYA NAK CERPEN BARU
SAYA NAK CERPEN BARU
SAYA NAK CERPEN BARU
SAYA NAK CERPEN BARU!!!!!!!!!!!!!

akubersamaCahya said...

Alamak.
Tergoda I dgn rayuan uols hehe.
abc baru habis study untuk mengajar esok.

kalau sempat abc pos sebelum tido.
kalau tak esok lepas balik skolah la ye.

sori banget. nak edit banyak huhuhu

natasha amanda said...

kak abc, bila nak smbug cerita pengganti tue..? Hari2 tau saya buka blog nie cek update terbaru... Please bglah smbngannya... Please

akubersamaCahya said...

aaaaaaa... klu ikutkan mmg hari2 ada cerita baru. kekangan masa. huk3

cerpen lain dlu ye.
dah lambat sehari ni huk3