Friday, August 30, 2013

Kalau lah...

Oh stop!
Tak boleh berkalau la abc!

Opss.. sorry.

Assalamualaikum w.b.t
Apa khabar pembaca sekalian?

Alhamdulillah, abc masih dalam kondisi biasa. sehat sejahtera :)

lama tak update. kali terakhir update Pengganti 4. ramai yang membaca, tapi yang komen 2 sahaja ^^ takpa. abc pun kadangkadang malas nak menaip komen :)

maaf, masih tak tepati jadual. (ulang seribu kali dah kan?) tapi nak buat lagu mana pun cheq taktau.
nak bawak lappy ke sekolah, abc takde meja guru sendirian berhad lagi. nak menulis habis sekolah, errr.. selalunya my badan nak rehat (kroh3). itu yang masalah! penulis mana boleh rehat-rehat kan?

abc masih menyusun jadual diri.

jadi guru baru banyak kerja, sampai abc rasa tak terlayan. nak tak nak, semuanya amanah dan tanggungjawab :)

abc guru sejarah guru tassawur. yang mana kedua-dua ni perlukan pembacaan yang banyak. saya sayang pelajar saya, saya cuba nak bagi mereka LULUS, lulus sudah membanggakan. nanti boleh usaha nak jadikan mereka BAIK kemudian CEMERLANG :)

maaf ya, mood jiwang pun entah kemana, sekarang mood MERDEKA!

sejak pegang satu kelas, abc semangat pulak nak menghias kelas hik3

doakan abc ye. doakan abc boleh jadi pendidik yang baik dan dedikasi yang penting yang ikhlas dengan amanah Allah ni :)

doakan juga abc bahagia dalam menuju bahagia hehehe nak bahagia sahaja. insyaAllah :)

much love readers!

2 comments:

nurhamizah badri said...

Aamiin...semoga cik writer berjaya dunia akhirat... ^_^

akubersamaCahya said...

terima kaseh atas doanya :)