Friday, July 19, 2013

Juadah Berbuka.

Alhamdulillah!
harini selesai hari ke 10 kita berpuasa.
cepat sungguh masa terbang pergi.
masih belum puas merasai nikmat puasa.
(er... tertinggal banyak muka Quran!)

 ni la juadah abc harini.
tapi ni gambar abc ambil dari google image 
(masakanmaksaya.blogspot.com)

abc dah taktau nak makan apa.
oh! i'm on diet (diet atkins lagi!)
hehehehe
so dah rasa makan semua jenis lauk pauk.
sekarang dah taktau nak makan apa
huk-huk-huk

apa yang abc nak sangat tapi tak dapat-dapat ialah....

popia basah!
masa balik kedah aritu
pakcik yang selalu jual masa bazar dekat rumah abc tu dah takde jual
sedihhhhh, kempunan chek!  mujuq chek tak mengandung, kalau dak
meleleh habih la ayaq liuq anak chek!
kekekekeke

esok punya menu:
1. sup sayur
2. terung sambal bilis
3.telur dadar/ikan keli

boleh la kannnn~~ :)

korang masak mesti best kan?

1 comment:

Happy Mind said...

haha...gambar sendiri tak dek? ntah lawa ke tak? :)