Tuesday, December 1, 2009

::::::::myBAbyDoll

umo aku bape yek??? hehhehe..

terase nak letak pasal anak2 patung aku dlm entri nih.. agpun..blog inikan pasal aku.. me with the light... my self lah tuh..heeeee

nak tgk??? doll pertama aku mase aku umo 6tahun.. i buy it wit my own money.. huuhuhu.. dat time my famili n i live at the 'perkampungan orang asli"..nanti aku cerita n maybe entri nye bertajuk.. "my mum is a traveler" hikhikhik..

oke2 back to the show....


1. myGajah (umo 6tahun aku beli.. dah 14tahun bersama aku, heee dulu cap nye color biru..dah bertukar la..heee)



2. myNgau2
(dapat bear nih mase tukar2 hadiah ngn kwn mase form5.. 1st time setelah aku besar aku dapat bear2..hikhik)


3. MrPatrick ( i call her patricia..hikhikhik, mama bagi nih...)

4. Mr.Totoise (en.kure nih abg ngah bagi mase aku kat matrik.. mase tu tgh final.. suddenly my angah dtg bg en.kure n mr .spider.. ,spider tu kicin jek..lupe amek gambar die..same color..pink!)



5. little Stebby (beli mase otw balik dr kenduri angah kat kelantan... heheh ma bayar)


erm... mase sekolah rendah..aku de anak patung.. tapi barbie.. adik laki yg form5 tuh dulu die sgt dengki ngn anak2 ptg aku.. die cabut kepala kaki tangan sume.. last2 mama bakar jek.. ma kata "dah berselerak!" hehehe... then mase aku dulu anak patung kertas pop sgt.. tapi unlucky me.. habes tercabut kepala! adik aku nye keje.. sedih gile hanya Allah yg tahu.. hukhukhuk.. aku kurang maen anak patung sebab maen masak2...heeeee...

ni gambar patung2 kecik...

(hadiah hari lahir aku yg ke 20tahun)



reminder: aku suke anak patung! heee

2 comments:

Anonymous said...

ur life mcm best je

akubersamaCahya said...

yang melalui sahaja yang tahu :)
best luaran, dalam?
tak semua benda kita boleh kongsi, kecuali kegembiraan dan kebahagiaan. ^^
Alhamdulillah.

FOLLOW ABC DI WATTPAD, KARYANURWATEEQA

  FOLLOW TAU! ada 2 cerita baru di wattpad. 1 cerita on the way.  jumpa di sana ~~~ #muchlovereaders