Wednesday, October 28, 2009

usah di kenang sejarah silam

orang selalu cakap.. bile suatu kenangan jadik sejarah jgn la di kenang2.. lagipun perkara yg lepas jgn di kenang.. kenape?? klu sejarah itu bahagie? patut ke tak di kenang?? even menyakitkan pun oke pe utk di kenang.. kan tu suatu pengalaman..

kenangan waktu sekolah best sgt... hepi and sedih pun ade.. tapi bile terkenang mesti tersenyum.. cinta monyet.. pun ade..(kihkihkih). bile teringat kan sekolah ingat abes cite zaman budak2.. ni kawan sekolah menengah.. sekolah rendah t aku curi kat fs sape2.. kihkih..
time sekolah aku baek.. huhuhu.. baek la sgt.. kihkihkih.. tapi tak la jahat sampai de kes.. ag pun low je profile aku.. dulu aku teringin sgt jadik prefect.. tak dapat.. yelah.. tak berkepimpinan.. huhu.. so aku di beri jawatan sebagai pendakwah..(heeeeeeee..lagi hebat kan..)
erm.. kawan2 sekolah.. dah tak contact... huuuu



ni lak kengkawan mase aku kat matrik penang(kmPP)
sempoi habes.. at first tak kawan pun..
last2 jadik close..
sekarang sume ngn arah tuju hidup masing2
sume dpt la pe yg di impikan
mase matrik dulu aku nak saat jadik cikgu..
aku pika n aswana
tapi aswana minat ngn mascom..
fifi lak nak ikut macam ayah die.. engineer..
zafirah?? tak sempat tanya.. huhuh
now sume ngn cita2 masing2
bz je.. tak contact pun
huuuuuuuu
miss u all lah...


nih.. kengkawan U...
sume cikgi2
insyaallah t sume jadik pendidik anak bangsa!
hiiiiii
will us be hepi eva after?... may Allah bless us..

jika ada kesetiaan n kefahaman pasti ia berkekalan
sahabat bukan untuk sementara
bukan untuk kenangan
tapi untuk perhubungan selamanya

.....

kepada semua yang menjadi sahabat kepada aku
aku sentiasa doakan kejayaan korang
hope kite dapt pe yg kite cite2 kan...
....


No comments:

FOLLOW ABC DI WATTPAD, KARYANURWATEEQA

  FOLLOW TAU! ada 2 cerita baru di wattpad. 1 cerita on the way.  jumpa di sana ~~~ #muchlovereaders