Monday, October 26, 2009

bile lelaki di reject...


diorang akan kata perempuan ni.. terok.. memilih.. nak yang ade rupe, ade duit.. macam2.. perempuan ni sama je.. yeke?? aku de chatting ngn mamat nih.. selalu kena reject.. sebab die gemuk..tak ensem.. masa aku chatting ngn die.. aku jumpa dah reason die selalu kne reject.. MULUT DIE BAU LONGKANG..(bukan busuk.. tapi lazer..) die kata die memang direct.. boleh die kata aku bodoh n cetek pemikiran.. aku belajar penat2.. masuk saina, masuk matrik..masuk utm.. tak cukup pandai ke.. die??? aku bukan riak.. die kata aku tak bersyukur.. aku kata la.. die tau ane?? aku tny die tau ke sehari aku wat solat sujud syukur bape kali.. die kata aku takbur.. aku jadi geram.. malas nak sakit kan hati.. then aku kata kat die, klu sakit kan hati org dosa tak..?( coz semalam die kata bab agama die tau dah) die ubah topik.. tak ngaku.. so.. guys yg kat luar tu... think.. die ni kne reject sebab pe?? klu korang yg laki tu jadik pmpuan korang nak tak die?? maaf la kepada si polan.. sy juge manusia biase.. klu umo masij 20-an belom cukup utk riak kata byk pengalaman.. my mentor pun tak penah riak kate die ade byk pengalaman even die sekarang dah de title Dr. betol tak DR??

lelaki and perempuan same.. klu kne reject kompem maki jantina yg mereject die.. betul tak.. lelaki n perempuan ade lebih n kurang.. klu lelaki nak pompuan cantik.. pompuan pun nak laki ensem.. betul tak..? macam kawan aku penah kate mase kelas biologi(tgh belajar pasal baka/genetik).. klu pompuan cantik laku.. pompuan tak cantik tapi pandai laku.. lelaki ensem laku.. lelaki yg tak ensem camne.. cikgu aku gelak sepanjang hari.. jawapan?? klu dah jodoh mesti la ade.. setiap manusia di cipta berpasangan..

komen la.. jgn lazer2 t aku jadik kan n3 seterusnye.. hikhikhik

No comments:

FOLLOW ABC DI WATTPAD, KARYANURWATEEQA

  FOLLOW TAU! ada 2 cerita baru di wattpad. 1 cerita on the way.  jumpa di sana ~~~ #muchlovereaders