Monday, October 19, 2009

tonite...aku benci die


boleh ke kite menghebohkan aib kite sendiri??
macam suke je kan.. melakukan maksiat dan rase bangga
boleh ke?
aku cetek hal agama
tapi aku takkan malukan diri sendiri
maaf sape terase..
aku biar hati yg tegur
aku tak sempurna
tapi aku tahu batas
aku benci?
sebab aku di keji oleh die suatu mase dulu
tapi Allah maha kaya
tgk ape dah jadi
sedih ditinggal kawan??
sape tinggal sape??
aku hanya tgk dari jauh
macam belangkas
hahhah
aku doa agar aku dikuat iman
moga aku tak wat ape yg die buat
tegur??
die akan dgr ke??
pandai ckap tu
bahaye seyh..
silap2 kite lak menangis
die tak salah??
entah
die tak mintak maaf dgn aku lagi
aku pun tak maafkan kut??
tak.. hanya mahu dgr kata maaf jek
die wat macam tak bersalah
die taktau aku tau?
yup.. mmg
die talam seribu muka
die laga aku ngn org lain
mujur Allah teman aku
yup
ustaz/ustazah tak semesti masuk syurga
tapi knape pegang ayat tu?
ko tau ke die masuk syurga ke tak?
sebab pegang ayat tu korang tak berubah
aurat tak tutup sempurna tapi ingin masuk syurga?
aku juga byk mengumpat
yup aku pun tak sempurna
at least aku tak penah cakap ayat tu kat org even diri aku
bila aku nak masuk syurga
aku akan ingat seminit lagi nyawa aku akan ditarik
bergetar body..
hu!
AKU BYK DOSA
Allah tahu..
aurat aku dah jaga
tapi kadang terlepas dipandang juga
mulut masih berkata
hati masih mengata
telinga masih dgr segala2
aku benci
aku masih wat dosa

No comments:

FOLLOW ABC DI WATTPAD, KARYANURWATEEQA

  FOLLOW TAU! ada 2 cerita baru di wattpad. 1 cerita on the way.  jumpa di sana ~~~ #muchlovereaders