Saturday, October 31, 2009

bila aku sayang kamu














bila aku kata aku sayang
mungkinkah kau akan kata kan yg serupa?

bila aku sudah terlalu sayang..
mungkin kah kan tiba sayangmu utkku?


aku mengerti..

mana ada cinta yg boleh di paksa
mana mungkin kasih kan di beli
mana ada rindu di hati yg membenci

aku insan kerdil
mengharap cinta insani
mengharap rindu tapi di benci..

bila aku sayang kamu
boleh kah aku terus merindu?
boleh kah aku terus memerhatikanmu?
ku biar masa berlalu
ku biar takdir melukis jalan buat ku
ku biar diri hati dan jiwa melupa kan mu..

bila aku sayang kamu
takkan ada yang kedua
apatah ke tiga

dan bila aku sayang kamu.....
kaukan terus aku rindu....

reminder: puisi aku yg paling tak best

2 comments:

MUHAMMAD SHAHIR BIN SALLEH said...

wah3....xsngka pndai m.cik myusun kata....
he3...its good u kno...noop bad...bukukan la...kompom larish nie...=)

akubersamaCahya said...

uit.. makcik??
kureng..
bukukan??
no modal la
sape nak published??
hahahah
thanks ya..

FOLLOW ABC DI WATTPAD, KARYANURWATEEQA

  FOLLOW TAU! ada 2 cerita baru di wattpad. 1 cerita on the way.  jumpa di sana ~~~ #muchlovereaders