Saturday, October 31, 2009

kawan and lawan

kadang2 kawan akan jadik lawan
betul ke??

betul..
aku??
aku mmg org tak suke
aku tau..
selalu nye yg sebaya ngn aku..

kenape ye??
aku ni menyakitkan hati
mase skul.. kawan aku ade tegur.. meh aku cite..

one day...
wateeqa.. u should zip ur mouth.. dun eva open it in front of other people..
then i ask her.. (tapi dlm keadaan tersenyum coz i know da answer).. why?
why should i?
she said.. when u talk.. the words dat come out is... so... hard to accept by people la.. in the other word.. mulut ko lazer..

hahaha.. i just laughing... aku tau la naj..
i miss naj.. i miss my freinds.. kawan2 aku kat SAINA...

masa aku kat matrik pun ade org tegur..
hahaha...

maaf la.. tapi setiap yg tegur tu akan jadik kawan yg aku sentiasa ingat..
jgn pikir mulut aku lazer aku tak terima teguran..
ade yg tegur secara sinis.. tapi aku terima.. aku tak terus tunjuk yg aku terima.. diam2 aku pikir...

kat U??
yg tegur aku??
ade2.. lepas die tegur aku terpikir.. bile aku nak wat jek aku teringat kata2 die.. thanks abe.. i never land at "her" blog anymore.. huhuh..

ade jugak kawan yg suke kencing...
diam2 blah jek
aku tau aku tak best..
huhuhu

nak jadikkan lawan??
no lah
wat pe gaduh
hidup nih nape nak peduli hal org
aku ngn hidup aku
korang wta la keje laen..

kawan and lawan
kawan tak mungkin kekal.. kdg2 jadik lawan
lawan akan kekal kerana akan jadik kawan...

2 comments:

Muhammad Shahir Salleh said...

kbnran...kdg2 bukan ssuatu yg mdh dtelan....
kan????

akubersamaCahya said...

yup.. kebenaran menyakitkan,. but bile dah name kebenaran.. nak tak nak..tetap kne terima..