Saturday, October 9, 2010

wonder pet!


in wondering mood...

......

salam malam yang amat-amat-amat sejuk...
aku sebenarnya heran.. sapa ash yang bersoal2 dekat omonganWelse aku tuh.. erm.. apa2 pun.. ada soklan yang dia bagi..

"berkira dengan pakwe"

erm... terlalu meluas jawapan yang aku nak kasi. sebab pertama... cinta aku kata.. aku nih kurang matang lagi untuk bercerita soal cinta.. ( he always said that..huhuhu its true....)

tapi dia taktau aku nih matang tau.. sebab aku dah 21 tahun.. and I'm older than him la!! hehehe

perempuan ni banyak jenis... korang semua pu mesti tau..

benda pertama kalau sebut perempuan ialah:

1. gedixs
2. ayus
3. lembuts
4. sopans
5. air mata
6. seksis
7. moodys
8. perampas.
9. hiasan dunia.... hehehehe.. banyak benda dalam dunia pasal perempuan kan.. banyak negatif berbanding positif... lupa lak nak gitau korang... 8 perkara tu aku tambah huruf s dibelakang, hal ini demikian kerana aku menyebutnya dengan kaedah gedik-gedik.. =)

untuk pengetahuan ASH... aku as a woman.. masih tak paham dengan diri aku or kaum hawa... namun begitu... bila dalam situasi couple... even married.. perempuan memang sangat-sangat perlukan perhatian... ( cinta cakap.. kalau awak perlu perhatian saya pun perlukan jugak) so that means manusia nih sangat perlukan perhatian... tak salah kan kalau awak mengalah... banyak kan sabar.. tiada yang sempurna dalam dunia.. ( like cinta and me!)

=) aku tau aku tak menjawab soalan dia.. tapi,... aku hanya boleh berkongsi masalah dia... ( macam kak lina, kaunselor sekolah je aku)...

i am one of wonder pet.. the helper!

No comments: