Friday, October 22, 2010

this is the end.

salam readers.

the moment that I've waiting was arrived. the end of my practical. but the feeling is different. differ from what i thought before. erm.

its already 13 weeks. tapi seperti semalam aku datang Kluang. seperti baru semalam aku kenal diorang semua. ahhh! hati sedih. serasa mahu menanges. nikmatnya menjadi guru. marah. penat. tapi bahagia. ya. kerna ada mereka.

aku pasti akan merindui mereka semua.

thanks to all SMCC. teachers staffs and my beloved students.

1(2) 1(3) 1(4)

pelajar-pelajar pertama aku dalam kerjaya seorang guru. mereka mengajar aku erti sabar. mengajar aku erti sayang. mengajar aku erti seorang guru. mereka bawa suatu kesah bahagia dalam hidup aku. terima kaseh! =)

kamu semua seperti adik cikgu sendiri!! sayang kamu!


kala aku melangkah ke situ
aku, kau belum kenali
kala aku bersuara
aku, kamu belum cintai

kala aku bersama kamu
kita bersama tanpa jemu
menimba segala ilmu

sayang nya
perpisahan terjadi jua
aku disitu bukan utk selamanya
hanya sementara
sekadar selingan antara masa.

namun..
kau tetap dihati
ini janjiku!





reminder: miss them so much! (baru bape jam je balik sekolah,,huhu)

No comments:

FOLLOW ABC DI WATTPAD, KARYANURWATEEQA

  FOLLOW TAU! ada 2 cerita baru di wattpad. 1 cerita on the way.  jumpa di sana ~~~ #muchlovereaders