Thursday, October 3, 2013

Mahu ke tak mahu?????

Assalamualaikum.
Selamat Pagi.

entri pertama bulan 10. dua bulan hanya 2 entri pendek! TERBAIK!
maaf ye :'(

abc tak ada stok cerita yang dah siap.
yang ada C.A.P
C.A.P tu abc simpan untuk siapkan satu novel yang abc nak sangat hantar kepada mana-mana publisher.
yes! saya sangat mahu ada karya yang dibukukan.
bukan kejar glamor, cuma teringin. tak salahkan kan kan kan kan....

C.A.P yang belum pernah abc publish kat blog ni.
korang mahu ke?

semalam sangat teruja cerita kronologi dia dekat kawan serumah seUTM abc. kawan abc tu tak baca sangat karya abc, tapi adik dia ye. baca :)

bila cerita teruja-teruja, abc rasa rindu dengan Adra Malaeka dan ..... lupa nama heronya hak3

tiada apa nak cakap, sebab hanya kata-kata kosong aje kan.

please, teruskan mendoakan abc.
terus menyokong abc.
terus membaca karya2 abc.

terima kasih. kerana anda, abc masih di sini :)

2 comments:

Happy Mind said...

mahu-mahu-mahu. okey bilanya nak up? tunggu-tunggu...hehe

hantar2 la

akubersamaCahya said...

nanti saya upload chapter 1. tengok penerimaan ye :)