Thursday, September 9, 2010

dah tiba~


salam ramadhan.. dan salam lebaran yang akan menjelang lusa nih.. alhamdulillah.. aku maseh sempat untuk sambut lebaran tahun ni... alhamdulillah.

baru je selesai kemas rumah... rumah nih kena kemas last minit,, kalau tak jadi sia-sia.. paham-paham la.. =) mujur rumah kecik je.. kalau besar.. myb dah mintak PR dari mama...
tak larat cheq! tadi dah abes mama siap dah bagitau dah.. " kejap je tu iqah..." =) its oke mama.. at least rasa la nak sambut raya...

mama maseh demam.. erm.. hope mama sembuh,, i already told mama.. mama, you should be okay this lebaran.. if not we can't eat rendang this year.. =( yela sape nak masak... saya tak pandai! waaa~ mama will be fine tomorrow..(DOA banyak2) =)

esok last untuk shopping raya.. kasut raya and barang-barang untuk buat kek.. =)

esok jugak kena mop rumah.. tugas nih dah serah kepada adik Ku.. hehehe.. al naseb lah.. i nak buat kek u.. =) she said 'ok'.. easy rite? adik-adik yang solehah....





reminder: tak sabar nak raya... nak makan rendang!

No comments: