Wednesday, September 29, 2010

Bau + kisah silam



salam petang yang nyaman

waaahhhhh.. dalam tak sedar LM aku tinggal lagi 17hari.. alhamdulillah... guru pebimbing aku yakni kak radziah kata aku dah makin yakin mengajar... (markah pun tinggi dah wei!)
aku sesorang nih,,, menyiapkan report yang sepatutnya hantar before raya...

selamat hari raya,
kepada saudara serta saudari...


opsss... aku memang suke sambung ayat dengan lagu,,, (housemate aku marah gile ngan peel aku nih... aku dah terbiase!)

okeh dah la mengarut.merapu,merepek.

al kesah nya sekarang aku nak cerita pasal bau dan kisah silam. korang rasa pasal ape ye????

begini......

pada waktu zuhur tadi, aku seperti biasa akan ke surau.
solat dan rehat.
aku amek wuduk.
bentang sejadah.
amek telekung yang siap disediakan pihak sekolah.
aku amek yang selalu aku amek.
kain hijau.
erm...
aku pakai.
suddenly, i smell something that remind me to the past.
iaitu zaman sekolah dahulukala.
selalu jadi kat aku.
bau-bauan yang mengingatkan aku kepada
zaman purbakala aku.
bau tu dah sinonim dengan aku masa sekolah-sekolah.
korang penah rasa??

*picture masa darjah 3. sir jamil jadi guru kelas.
mana satu wathiqah?





reminder: aku rindu kawan baik aku masa sekolah! dia rindu aku kah?

2 comments:

ciK waNi said...

watiqah ka ni..
wani pon ada dlm pic ni..
hahaha..
drjah 3 semangat kn..

akubersamaCahya said...

^^ wani mane ek? yang pengawas tu eh??