Thursday, August 26, 2010

fikir-terfikir-memikir???

salam.

actually taktau nak letak tajuk pe entry nih...
so.. masa dok pikiaq tu..terus boh macam yang korang baca la.. hik3
yup.. no idea.. kering kontang... same like mase nak wat lesson plan...

alamak..esok ngajar! (alah~relax jek.. =P)
baru pas blog orang.. blog sape ag klu bukan blog yg tengah ngetop kat fb... hahahaha.. teka je la...
malas nk tulis sini ( =) serupa taknak gtau orang ja kan..)

erm,,, cakap pasal lesson plan.. adakah entri2 kat blog pun kna buat macam buat lesson plan...

1. set induksi?
2. perkembangan?
3. penutup?
4. tugasan?
5. refleksi?

adakah begitu sekali?? no komen... huh!

tapi oke jugak la kalau aku wat macam tu kan... komfem berjela-jela aku nye entri... =P
nampak macam penuh pengisian je kan...
eh! sebut pengisian nih... ramadhan kali ni,,, tak banyak pengisian yang aku muat kan dalam blog... astaqfirullah,,,, jauh dah aku nih,,,, erm.. pasni kena cari pengisian... walaupun hanya sebaris ayat kan... i'Allah...

terlupa sangat la... (rasa bersalah sudah mencengkam... y?) sebabnya,,, dulu masa mula-mula wujud kan blog nih... nak banyakkan pengisian untuk orang baca,dapat dan amal.. tapi sikalang suda lain woo... wa manyak cilap jalan ma... waaaaa... ( okeh sudah!)

dah lewat kan.. tapi yelah housemate aku nih...kalau aku kata mengantuk..komfem jawapan yang sama gak aku dapat..

"awal lagi la... baru pukul 3 a.m!" ... pandai diorang kan3....







reminder: baby macam saya perlu tidur 8jam sehari!
*baca dengan nada pompuan gedik!

No comments:

FOLLOW ABC DI WATTPAD, KARYANURWATEEQA

  FOLLOW TAU! ada 2 cerita baru di wattpad. 1 cerita on the way.  jumpa di sana ~~~ #muchlovereaders