Sunday, August 22, 2010

aku seakan tidak bersyukur~


salam

makin hari makin jauh aku dari blog ni... bukan apa... sibuk sikit... seronok menulis tapi tak ramai kawan maya nih... huhuhu so.. rasa macam luahkan je tapi no feed back.. heheheh it just oke... =)

entri kali ni mcam sayu sikit.. yelah,,, tak bersyukur... bukan pada nikmat2 Allah.. alhamdulillah segala nya oke... syukur... sehat ag... erm..ni kesah sorang kawan aku.. dia kata bukan nikmat Allah yang lain... cuma... dengan hati...

ni sedikit cebisan luahan dia... aku kan pendengar setia.. =)

==== kes hati kita.. kes cinta....erm...hati ni macam kekacauan sikit... entah... ada orang yang sayang,,,, and kita sendiri pun sayang dia... sayang sangat,,, tapi yelah manusia tak pernah bersyukur... aku pun tak terkecuali... alhamdulilah... ada org syg aku..cuma menanti masa je nk sah kan ikatan.. cuma... kadang2.. bila aku usha gambar-gambar kawan2.. aku mesti jumpa gambar budak tu... erm... yelah dia tak tahu yang aku syok sangat2 kat dia... dia pun tak kenal aku... maybe kenal muka sebab satu kuliah.. tapi nama jauh sekali... erm... yelah dulu aku sedar aku jauh sangat berbaza dari dia.. dia penuh ilmu tapi aku?? aku hari2 cuba jadik yang terbaek.. sebab permpuan baek untuk lelaki yang baek kan... mungkin dengar macam aku tak ikhlas... tapi aku cuba.. aku cuba untuk jadik setanding dia... tapi entah... mungkin sebab dia tak kenal aku... aku pun tak pasti ape yang aku harap.... mungkin aku terlalu mahukan dia... Ya Allah.. aku sedar aku salah...

tu la sedikit cebisan cerita hati dia... ape aku leh cakap??? kalau korang kat tempat aku korang cakap ape eh??? tau aku cakap ape??

+++++ indah cinta ni... tambah2 kalau kita memang inginkan dia jadi pendamping kita... dan bila insan yang menjadi kegilaan hati kita jadi milik kita,,,,tapi sampai bila ye cinta tu??? erm.. sayangnya... cinta manusia tu sementara... kat dunia je.... indah pun dunia je... indah pun bahaya kan... macam2 leh jadi.. tapi ingat la kawan,,, cinta Ilahi selamanya... kenapa tak rebut cinta DIA? ye fitrah kita manusia.. aku pun... aku pun bercinta dengan manusia... aku tak kata salah... tapi ada HAD... BATAS... paham kan... =) ++++++

cinta kan bunga
cantik
namun layu akhirnya

cinta kan manusia
indah
namun tak lama...
sementara..tika di dunia..

cinta kan Allah
abadi..
cinta yang kekal selamanya
indah..bahgia.....






reminder: cik tam suruh selalu doa lepas solat,.. moga hubungan di restui Allah.. penuh rahmatNYa..

No comments:

FOLLOW ABC DI WATTPAD, KARYANURWATEEQA

  FOLLOW TAU! ada 2 cerita baru di wattpad. 1 cerita on the way.  jumpa di sana ~~~ #muchlovereaders