Friday, August 20, 2010

cinta pada kerjaya "pendidik"


salam semua...

lama tak menulis kan.. erm... bukan ape.. bizi sgt2... otak hanya pikir students je sekrg...
dulu before praktikal ingat nk wat kesah pegi sekolah dalam blog... hahhahha tapi tgk la.. nothing??? ngeh3...

dalam kesibukan jadik seorang CIKGU ni,, rupa2 nya dah nak masuk 5 minggu dah.. cepat je masa...

dah pernah stress dah penah enjoy.. dan sekarang ramadhan sangat la letih ( letih pakai heel yg xtinggi pun) hohohoohoh... SMKCC Kluang.. memang best... teachers staffs and students memamng terBAEK!! yelah budak2 kadang2 mmg la nakal... tapi students smkcc ni mulut takleh diam.. ada je yang nak diorg cakap... ayohai...

erm.. seronok jadi guru... mengajar kita erti sabar.. mengawal marah,,,

aku ada masalah besar sebenarnya.... aku tak pandai kawal kelas lagi.. tulun3.... budak2 macam nak pijak pala jek,, ( yelah bajet nak jadik cikgu paling sopan kata kan,,,ngeh3)

mungkin pengalaman sepanjang jadik guru ni akan aku mausk kan.... =)

No comments: