Thursday, July 1, 2010

wishes for me!!

salam.

it is great day ever. everyone kept wish me da best of my life..thanks ya!!
myb this is why i love being 21! hahhahahha
ada lak yang tak sabar nak makan nasi minyak aku.. hahhaah i'm still young, just 21 years old.. hahhaha myb 6 years more... hahahha insyaAllah...

aku maseh ada banyak tanggungjawab... nak genggam ijazah.. nak sambung sampai dapat DR... erm.. nak belikan tanah untuk mama... nak ada ladang dan dusun.. dan aku nak ada perniagaan sendiri... terlalu banyak impian aku.. jadi hal nasi minyak jauh di belakang... last on the list!

so.. kengkawan.. korang dulu sebelum aku!




reminder: even it is last.. tetap akan..

3 comments:

aqmar said...

hehee..aku pon lmbt g r nk mkn nasi mnyak..hehe..
(^_@)

fatin said...

ok lah..kl sume lmbat aku mkn nasi minyak sdri je lah..hahahahha

akubersamaCahya said...

yeah.. tu yg aku nak dgr. fatin dulu!! hahahha qma dulu kut.. hahhaha