Thursday, November 12, 2009

...lagu hati...

apa yg ku ingin??
aku sendiri tak pasti..
aku sendiri tak mengerti

adakah aku mengejar sebuah cita
atau hanya secebis angan?
adakah ia hanya impian yg tak mungkin ku gapai?

apa harus ku lakukan
kian hari keinginan itu memeritkan
hati sering berlagu sedih
kerna jiwa terasa pedih
teringat cita yg ku telah tinggal jauh..

ku lihat dia
bahagia dgn hidupnya
mendapat apa yg dihendaknya..
tapi aku??

mungkin ini jalan takdirku
mungkin nanti
mungkin masih jauh
mungkin tak tertulis
entah... ini semua pada tanganNya

aku hanya boleh meminta
terus meminta
mampu kah aku harungi dunia?
sedangkan impian itu jauh di puncak sana?
namun hati berlagu sendiri
mengata pasti
pasti aku miliki
angan dan juga impian
aku kan jadi seperti dia
aku juga pasti bahagia
aku pasti!


reminder: sedih la.. nape aku g usha depa2 sume

2 comments:

wawasyazwani said...

sabar..jgn sedey2..akak pun sedey gakk..huhuhuhu

akubersamaCahya said...

ala.. ingat nak bg support!!!

FOLLOW ABC DI WATTPAD, KARYANURWATEEQA

  FOLLOW TAU! ada 2 cerita baru di wattpad. 1 cerita on the way.  jumpa di sana ~~~ #muchlovereaders