Sunday, November 15, 2009

idris sulaiman

kawan-kawan dah muak dengan nama nih.. tiap kali aku sebut jek name nih diorg akan cakap " sudah la wateeqa" hahahha aku hanya gelak2 sampai terguling2.. kehkeh.. ni nama watak dlm stu novel yang aku baca.. lupe tajuk nye.. nanti aku cari.. watak ni sgt la jadik idaman.. lelaki berusia.. duda kematian isteri... ensem.. smart.. bergaya.. romantik n tegas.. aku suke cerita nih.. watak perempuan tak sangat.. coz.. tak best pun.. heheh.. ade la sebab.. klu ckp jadik isu sensitif lak..
erm.. leh ke aku jumpe lelaki bernama idris sulaiman.. kalau ade pun.. mungkin same perwatakannye.. yg aku tau.. itu cuma khayalan penulis... same with me.. mohd haikal hazimi.. wait r.. nanti org gile2 kan aku nye khayalan lak.. heee berangan..

opss... i found it.. tajuk nye selagi ada dia.. sape yg lom bace bace la.. i got da pic too... see ya..









reminder: tak salah kan...

No comments:

FOLLOW ABC DI WATTPAD, KARYANURWATEEQA

  FOLLOW TAU! ada 2 cerita baru di wattpad. 1 cerita on the way.  jumpa di sana ~~~ #muchlovereaders