Monday, December 31, 2018

ABC TANYA APA KHABAR?

GOOD BYE 2018.
HELLO 2019!

Alhamdulillah wa syukur lillah. Berjaya melalui 2018 dengan baik walaupun abc masih gagal dalam perjanjian yang kita buat (post cerita tanpa gagal). ABC manusia yang banyakkkk khilaf. tidak malu untuk ABC minta maaf dekat korang yang sangat sangat SETIA! thanks wehhhh!

JUJUR abc sangat down selepas manuskrip abc yang pulun abc siapkan di tolak. abc terima tapi ermmm KECEWA (baca dengan nada tangisan berlagu tau!) kecewa weh. sangat-sangat. lepas ni abc nak buat yang terbaik untuk blog abc je. kiranya 2018 abc gagal dalam menghasilkan satu buku karya abc. aduh...

2019. abc akan cuba lagi. betulkan manuskrip abc dan hantar kepada publisher lain. hahaha pulun dak? mestilah! abc TERINGIN memeluk hasil karya abc. insyaAllah 2019 kan kan kan.

2019 umur abc melangkah ke ..... 30 an. tua dah abc ni. mula mendapat nama abc pada 2010, kiranya almost 9 tahun dah abc di blog tidak seberapa ni. harap boleh terus sampai 10 tahun lagi? walaupun sudah makcik makcik.

2019 abc akan terus berlangsung di sini. tidak selalu sebab 2019 abc akan mula dengan bisnes sendiri. sekarang pun tengah usaha sebab tu 2018 busy aje. lepas tu 2019 abc jadi ketua guru disiplin sesi petang. halamakkkk hebat dakkkkk hahahaha betapa garangnya aku nih! doakan abc tau, risau weh!!!!

banyak lagi perancangan 2019. nanti kita sambung okay. cerita baru tak dapat update sebab laptop (Mr,Dell rosak) ni guna laptop adik.

okay-okay anak abc reyauuuu! i go first!

#muchlovereaders

3 comments:

Siti said...

Semoga terus bercahaya

Rehan said...

Kakak Abc memang terbaik.. Nanti hasilkan lagi karya2 yang kebabom ye.. saya setia menunggu.. banyak2 love daripada saya untuk Kakak Abc..

akubersamaCahya said...

amin. semoga terus bersinar cahaya di sini dan jiwa abc amin!
sedang usahakan.

FOLLOW ABC DI WATTPAD, KARYANURWATEEQA

  FOLLOW TAU! ada 2 cerita baru di wattpad. 1 cerita on the way.  jumpa di sana ~~~ #muchlovereaders