Friday, February 2, 2018

2018 and heroes!

Assalamualaikum wbt.
Alhamdulillah kita dah berada di tahun 2018.

Harini 2nd of February!!!! Laju ja masa berjalankan? Abc dah banyak ketinggalan dalam menulis dan blog. How sad!!! Ia adalah pilihan dan jalan yang abc pilih, tak boleh fokus banyak dalam satu masa. Abc menyesuaikan diri dengan kerja, isteri dan anak-anak... anak-anak? Yes! I am a mother of two!! Alhamdulillah. Abc masih dalam pantang. Harini hari ke 12, hero kedua abc dilahirkan dengan selamat dan mudah. Syukur!

Siapa sangka abc yang salah seorang PCOS (dapat tahu masa umur 19tahun lepas 5bulan tak period) sekarang dah ada 2 hero! #ALLAHMAHABAIK next time abc share tips untuk korang yang masih menanti cahaya mata. Yang paling penting, banyakkan berdoa (nanti abc cerita kisah air mata abc masa nak boleh dapat hero pertama abc).

Harini abc senarai semua idea cerpen yang abc simpan selamat beberapa tahun tak menulis. Ada 21 semuanya. Harap dapat siapkan dan post by weekly. Amin3 moga Allah izin.

CAP dah dalam editing, 75% siap. Harap end of february dapat siapkan dan hantar kepada publisher untuk dinilai. πŸ˜ŒπŸ˜‰ berharap sangat kut!

For 2018: harapan abc untuk kembali aktif dalam dunia blog dan mencari kembali rakan2 blogger abc yang lama dan mencari kembali readers abc yang setia menanti kepulangan abc ke dunia penulisan. Hehe sorry abc banyak berjanji tapi capati pun tak bagi, adeh!

InshaAllah, kuasa 2 hero akan membolehkan ibu ini menulis dengan lebih baik. Amin amin amin!...

Kalau tak ada karya, abc akan bercerita okeh. About me myself and families. 😘 asal blog abc ni ceria kembali seperti dahulu kala. Amin.

Thank you.
Sincerely; nurwateeqa@abc

Muchlovereaders!

No comments: