Saturday, January 9, 2010

Pabila sahabat>>>>


salam sabtu buat semua... salam 1Malaysia..

sekarang semua menyahut seruan PM.. 1Malaysia.. bagus2

entri kali ni aku nak cite pasal..."pabila sahabat punya kepentingan sendiri"

kenape ye... aku just nak share aje.. takde niat lain buat sahabat2 ku..

ape kne ngn tajuk nih ye...

pada aku sahabat ni yang boleh kite percaya.. yang boleh kita harap.. susah jugak nak cari sahabat, kawan ramai la... sahabat ni orang kata time susah pun dia ada.. dats y kita panggil die sahabat..

aku ada sorang yang mulanya aku nak jadik kan dia sahabat.. tapi aku dah nampak kepentingan diri yang dia lebih kan.. aku terkecik hati.. tapi takpe la.. nak wat macam mane dah itu sikap dia...

kenapa aku nak gelar dia sahabat??
sebab dia aku ingat aku boleh harap...
sekarang dia tinggal aku sebab lelaki...
pelikkan... mungkin bagi dia biasa tapi tidak bagi orang terdekat dia..
ramai orang tanya.. tapi ape aku nak cakap... aku tipu la.. heheh.. tipu sunat ( takde istilah tipu sunatkan..) aku just taknak dia malu ngn kengkawan lain aje...

sebenarnya kisah ni dah lama... cuma macam nak berulang kembali aje... entah la.. apa2 pun.. buat sahabat2 di luar sana... satu aje aku nak pesan.. kekasih petik jari boleh mari... sahabat sukar sangat untuk di temui.... okeH???





p/s: boleh kawan aku tinggal aku sorang-sorang??? kureng punya kawan.. huahuahua... nak balik umah...

No comments:

FOLLOW ABC DI WATTPAD, KARYANURWATEEQA

  FOLLOW TAU! ada 2 cerita baru di wattpad. 1 cerita on the way.  jumpa di sana ~~~ #muchlovereaders